Wat worden wij toch gelukkig van ons werk!
Zo fijn om een mooie baan te hebben als veel hobby’s geen doorgang kunnen vinden. We zijn nog meer ingezoomd (haha!) op ons werk en dus helemaal gefocust op jou. Dat valt op en het is super fijn dat jullie je waardering uiten op Zorgkaart Nederland. Blijf dat vooral doen!
Laatste drie toelichtingen:
Dankjewel aan deze poster: “Ik ben zeer, maar dan ook zeer, tevreden bij MondClinic. Je wordt gehoord en ze leggen alles goed uit. Met zorg maken ze goed je gebit schoon. Er werken hele fijne mensen en heel erg vriendelijk. Ik kom er al een aantal jaren en zou geen ander meer willen.” Wat ontzettend lief! Je geeft ons allemaal tienen. We vinden jou ook vast een heel fijn mens, wie je ook bent!
Ook van dit commentaar worden we blij: “Heel professionele kliniek met ervaren mondhygiënisten die veel aandacht voor de patiënt hebben. Ik kom hier al jaren. Doordat ze gebruik maken van de nieuwste technieken is gebitsreiniging een stuk aangenamer geworden. Het personeel zijn stuk voor stuk toppers!” Hartverwarmend. Echt fijn dat je ons allemaal negens geeft!
En de derde: “Zeer professioneel en aardige medewerkers! In deze praktijk zijn er meerdere mondhygiënisten die op dezelfde wijze werken en dat is wel zo prettig. Ze zijn enorm vakkundig en hebben ruime openingstijden. Zeer goed en aanbevelingswaardig.” We krijgen van deze persoon ook zes tienen op een rij. Heel fijn en bedankt voor de genomen moeite!
Het kan alleen maar beter
Wat ook leuk om te zien is dat we opgeklommen zijn in de cijfers en deze weten vast te houden: In 2017 scoorden we een 8,6 en de opvolgende jaren steeds een 9,6! Wie weet…halen we dit jaar een nog hoger cijfer.
We vinden het belangrijk dat je tevreden over ons blijft en we doen ons best om jouw verwachtingen te overtreffen. Weet jij hoe het nog beter zou kunnen? We staan ook open voor opbouwende kritiek dus doe je mond open. Het liefst horen we dit persoonlijk zodat we kunnen doorvragen om de onderste steen boven te krijgen. Dan kunnen we er mee aan de slag. Alvast bedankt!!!
Zo fijn om een mooie baan te hebben als veel hobby’s geen doorgang kunnen vinden. We zijn nog meer ingezoomd (haha!) op ons werk en dus helemaal gefocust op jou. Dat valt op en het is super fijn dat jullie je waardering uiten op Zorgkaart Nederland. Blijf dat vooral doen!
Laatste drie toelichtingen:
Dankjewel aan deze poster: “Ik ben zeer, maar dan ook zeer, tevreden bij MondClinic. Je wordt gehoord en ze leggen alles goed uit. Met zorg maken ze goed je gebit schoon. Er werken hele fijne mensen en heel erg vriendelijk. Ik kom er al een aantal jaren en zou geen ander meer willen.” Wat ontzettend lief! Je geeft ons allemaal tienen. We vinden jou ook vast een heel fijn mens, wie je ook bent!
Ook van dit commentaar worden we blij: “Heel professionele kliniek met ervaren mondhygiënisten die veel aandacht voor de patiënt hebben. Ik kom hier al jaren. Doordat ze gebruik maken van de nieuwste technieken is gebitsreiniging een stuk aangenamer geworden. Het personeel zijn stuk voor stuk toppers!” Hartverwarmend. Echt fijn dat je ons allemaal negens geeft!
En de derde: “Zeer professioneel en aardige medewerkers! In deze praktijk zijn er meerdere mondhygiënisten die op dezelfde wijze werken en dat is wel zo prettig. Ze zijn enorm vakkundig en hebben ruime openingstijden. Zeer goed en aanbevelingswaardig.” We krijgen van deze persoon ook zes tienen op een rij. Heel fijn en bedankt voor de genomen moeite!
Het kan alleen maar beter
Wat ook leuk om te zien is dat we opgeklommen zijn in de cijfers en deze weten vast te houden: In 2017 scoorden we een 8,6 en de opvolgende jaren steeds een 9,6! Wie weet…halen we dit jaar een nog hoger cijfer.
We vinden het belangrijk dat je tevreden over ons blijft en we doen ons best om jouw verwachtingen te overtreffen. Weet jij hoe het nog beter zou kunnen? We staan ook open voor opbouwende kritiek dus doe je mond open. Het liefst horen we dit persoonlijk zodat we kunnen doorvragen om de onderste steen boven te krijgen. Dan kunnen we er mee aan de slag. Alvast bedankt!!!
Zo fijn om een mooie baan te hebben als veel hobby’s geen doorgang kunnen vinden. We zijn nog meer ingezoomd (haha!) op ons werk en dus helemaal gefocust op jou. Dat valt op en het is super fijn dat jullie je waardering uiten op Zorgkaart Nederland. Blijf dat vooral doen!
Laatste drie toelichtingen:
Dankjewel aan deze poster: “Ik ben zeer, maar dan ook zeer, tevreden bij MondClinic. Je wordt gehoord en ze leggen alles goed uit. Met zorg maken ze goed je gebit schoon. Er werken hele fijne mensen en heel erg vriendelijk. Ik kom er al een aantal jaren en zou geen ander meer willen.” Wat ontzettend lief! Je geeft ons allemaal tienen. We vinden jou ook vast een heel fijn mens, wie je ook bent!
Ook van dit commentaar worden we blij: “Heel professionele kliniek met ervaren mondhygiënisten die veel aandacht voor de patiënt hebben. Ik kom hier al jaren. Doordat ze gebruik maken van de nieuwste technieken is gebitsreiniging een stuk aangenamer geworden. Het personeel zijn stuk voor stuk toppers!” Hartverwarmend. Echt fijn dat je ons allemaal negens geeft!
En de derde: “Zeer professioneel en aardige medewerkers! In deze praktijk zijn er meerdere mondhygiënisten die op dezelfde wijze werken en dat is wel zo prettig. Ze zijn enorm vakkundig en hebben ruime openingstijden. Zeer goed en aanbevelingswaardig.” We krijgen van deze persoon ook zes tienen op een rij. Heel fijn en bedankt voor de genomen moeite!
Het kan alleen maar beter
Wat ook leuk om te zien is dat we opgeklommen zijn in de cijfers en deze weten vast te houden: In 2017 scoorden we een 8,6 en de opvolgende jaren steeds een 9,6! Wie weet…halen we dit jaar een nog hoger cijfer.
We vinden het belangrijk dat je tevreden over ons blijft en we doen ons best om jouw verwachtingen te overtreffen. Weet jij hoe het nog beter zou kunnen? We staan ook open voor opbouwende kritiek dus doe je mond open. Het liefst horen we dit persoonlijk zodat we kunnen doorvragen om de onderste steen boven te krijgen. Dan kunnen we er mee aan de slag. Alvast bedankt!!!